Wednesday, September 16, 2015

Hari Malaysia yang Istimewa

Alhamdulillah..bersyukur untuk negara Malaysia pada tarikh keramat 16.09.15 tahun ni menyambut ulang tahun ke-53 penyatuan Tanah Melayu dan Sabah Sarawak menjadi Malaysia..tarikh keramat ini juga merupakan hari lahir aku yang ke-27 tahun..Alhamdulillah masih diberikan kesempatan utk hidup di dunia in sebagai insan yg bergelar guru..walaupun tiada sambutan drpd sesiapa namun aku gembira sebab masih ramai yg ucapkan doa dan kata-kata baik drpd ramai rakan2 di fb,rakan kerja dan rakan sekolah n ipg..ingat jugak mereka..gembira sangat..hari ni cuti paginya   aku cuma mengemas kawasan luar rumah sampai mengambil mase dekat dua jam..petangnya aku mengemas kawasan ternakan ayam..puas sebab ada perkara bermanfaat aku buat..malam pulak aku buat aiskrim homemade..seronoknya dapat buat aiskrim..esok akan saksikan kejadiannya..harap baik..setahun drpd sekarang planning utk berumah tangga pula..insyaAllah. .doakan aku..terima kasih..esok aku upload aiskrim n resepinya sekali..arios

0 comments: