Thursday, August 25, 2011

~berehat sebentar berblog dan semoga selamat semuanya~

sekejap sahaja lagi akan balik ke kampung halaman untuk menyambut hari Raya Aidilifitri..harap perjalanan pulang berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang halangan..saya juga hendak mengambil kesempatan kepada semua yang sudi membaca blog yang ringkas ini, Salam Ramadhan Al mubarak dan Salam Aidilfitri maaf zahir dan batin daripada saya hamba yang hina ini..harap semua mendapat keberkatan bukan sahaja di bulan Mulia ini malah sepanjang hidup di dunia dan di akhirat..saya berehat sebentar untuk menulis kerana ingin menumpukan sepenuh masa bersama dengan keluarga masa yang berbaki untuk kali ini..membantu apa yang patut dan meraikan hari Raya yang bakal tiba menjadi harapan saya bersama dengan mak dan abah serta adik beradik dan keluarga terdekat..semoga masih sempat berbuka bersama dan  merasa beraya bersama keluarga saya pada tahun ini..insha Allah..semua atas ketentuanNya..:)







0 comments: